Ledig dag idag

Det är verkligen behövligt. Har jobbat konstiga tider nu ett tag och det har varit mycket hemma, på jobbet och i stallet. Hoppas att det lugnar ner sig nu. Vi har iallafall två bilar igen. Det blev en ny volvo, eller ny begagnad ska man väl säga, 855 automat. Hur härligt som helst. Nu har vi en bil som växlar själv och en bil som gasar själv. Kan det bli bättre!

Igår var jag på kraniosakral terapi igen. Det är så skönt för nu börjar man verkligen känna att kroppen mår bättre. Iallafall så länge jag kan hålla mig från att krocka. I ridningen känns det väldigt väl då jag nu kan sitta på båda sittbenen.

Early och jag ska tävla snart igen. Hua va nervös jag är. Blir nog både dressyr och hoppning. Ridtravarföreningen ordnar en cup som vi ska vara med på. Hoppas att Early kan skärpa sig när man är borta nu då.

Idag var Jenny och jag och hoppade i sandtaget. Höll på att dratta av men höll i manen så det gick bra. Längtar tills älgjakten är över så Elvis kan följa med igen. Man vet ju aldrig vad som är ute i skogarna nu så han får stanna hemma tills vidare.

Ibland skulle jag villja vara katt. Tänk vad skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0