Telia...

Jag är inte imponerad över deras bredbandstelefoni. Nu har vi varit utan telefon och internet igen. Våran mail funkar inte heller som den ska. Det går att ta emot meddelanden men inte skicka. Irriterande!!!

Veckan som har gått har varit bra. Haft möte med FK och AF. Vi beslutade att jag ska söka sjukbidrag på 50% och fortsätta jobba 50%. Det känns bra att  göra så. Pratade med Carro och 1:a juli börjar jag jobba i butiken på riktigt. Jag är så glad!!!

I söndags så fick Early en ny kompis. Han fick flytta in till Latte. Det går jättebra och de verkar trivas tillsammans. Känns skönt att han slipper gå själv. Han slutade ju äta, men nu verkar matlusten ha kommit tillbaka.

Nu kommer snart lilla Zacke och hälsar på Elvis. Får se hur det går. Ingela, Thyra och lilla Selma kommer också.

Ikväll ska vi titta på bäbishundar. Brorsans tik fick valpar för två veckor sedan. Tyvärr blev det komplikationer och mamman klarade sig inte. En valp fastnade och de fick göra kejsarsnitt. På natten efter somnade lilla Shanti in. Valparna fick komma till en annan tik som fick valpar några veckor tidigare. Allt gick bra och valparna har fått dia men nu är de hemma igen och handmatas. Av nio valpar klarade sig sex. Ska bli spännande att se dem och få gossa lite.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0