Stackars Harry

Ja vi är ju hundvakt åt brollan Harry. När Harry kom hit i morse sådet första han möter är ju Salle och Figge. Harry har kattskräck och jag tror att Salle vet det. Sedan fick han följa med till stallet och där finns det ju hästar. Harry tittade lite skeptiskt på dem och fortsatte sedan att leka med Elvis. Det gick ju bra iallafall. När vi kom hem visade jag Harry kaninen. Det var det värsta jag sett. Harry satte svansen mellan benen och backade så fort detta vansinnigt stora djur närmade sig honom. Stackarn blev livrädd. Visserligen är det ju en Lejonkanin men hon är ju så liten. Jag trodde att han skulle tro att det var Sven, Harrys marsvin, men han blev livrädd. Det är inte lätt att hälsa på brollan heller. Iallafall inte eftersom han har en massa konstiga små monster hemma.

Red Early på planen idag och han skötte sig bra.

Nu har jag varit på kranio-sakral behandling. Det är riktigt läckert. Bara genom små lätta tryck så händer det en massa saker i kroppen. Nu måste jag gå till soffan. Blir lite groggy av behandlingen så jag måste vila lite

Kommentarer
Postat av: Harry

Tack brollan för att jag fick vara hos dig,när matte var borta.Jag var inte alls rädd,bara lite!

2009-05-10 @ 21:37:17
URL: http://evaochharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0