Badat idag

Ja inte jag Vi for till Berga idag och hälsade på Harry och Eva. De har husvagnen uppställd där. Hundarna badade medan vi pratade. De har så roligt med varandra så att de skulle kunna leka hur länge som helst. Det var synd att det blåste så mycket för annars hade det varit varmt idag.

Jag håller på att bli förkyld eller om det är pollen. Näsan rinner oCh är alldeles igentjockad. Orkade inte rida idag så Early får vila. Vi hoppade ju igår. Det gick jättebra.

Blev lite less när jag kom till stallet idag. Vi har lovat Marlene att vi ska bära ut morgonhöet och lägga det i påsen uppochner för att hon ska slippa bära. Igår bar  tre av fyra ut påsarna till hagarna. Det är ju väldigt smart tycker jag men inte vissa. En person hävdar att vi försvårar för henne genom att lägga påsarna vid hagen istället för att hon ska bära ut dem när hon tar ut hästen. Förstår inte logiken i detta. Det borde ju bli enklare om man slipper bära samtidigt som man tar hästen. Eller???

Jag fattar ingenting!

Nu ska jag göra mig iordning så att jag kan åka och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0