Ursch vilket väder!

Idag är det inge trevligt väder ute. Snöstorm. Jag som hade tänkt rida till ridhuset idag, men blev så less så jag orkade inte. När jag skjutsat barna imorse var jag så trött så jag gick och la mig igen. Det är inte så vanligt men ibland måste man få sova en stund. Klev upp igen vid tio och gjorde mig iordning. Tog med Elvis till stallet där han fick träna på platsliggning med störning. Det gick jättebra. Nathalie kom dit efter en stund med sin lilla tik. Då fick Elvis och hon leka en stund. Elvis blev helt till sig. Skönt att veta att de kommer överens med varandra då man oftast har hundarna lös där. 

Imorgon är det kursdag igen. Hoppas att Suzanne har blivit bättre tills dess. Måste ringa till Eva också så att de får busa en stund före. Annars blir det så jobbigt för dem.

Ikväll är det stallmöte. Lite gruvsamt eftersom det inte är så roliga grejor som ska tas upp, men det är nödvändigt. Man förstår inte hur en del tänker. Hoppas att stallägarna kommer. Skulle vara skönt att de fick en inblick om hur det sköts eller rättare sagt hur det inte sköts.  

Nu ska jag förbereda middagen. Currykyckling och ris. Smarrigt!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas att stallmötet går bra!

Du kan komma till mig vid 11 i morgon,så får hundarna busa så kör jag imorgon till träningen!

2009-03-10 @ 19:54:38
URL: http://evaochharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0