Träningen

Ja idag så var det äntligen dax för träningen med Early. Det gick jättebra och var riktigt roligt. Fick mycket olika tips för att komma vidare. Det var jag och två till som red tillsammans. Kerstin var väldigt duktig på att förklara hur man skulle göra. Hon tyckte att Early var väldigt fin och symetriskt byggd. Vi fick t o m igång högergaloppen några språng. Jätteimpad! Vi som har kämpat så länge för att få till den och sedan händer det bara. Anna knäppte lite bilder så jag lägger väl in dem när hon mailat mig. Early var aillafall  riktigt slut när vi var klar. Pratade med Kerstin och hon kunde tänka sig att åka till njurunda för att träna mig och Antonia. Ska ringa henne till veckan för att bestämma mer.

P-O tog med Emil på hockey efter vi kom hem. Sedan åt vi middag hos svärföräldrarna. Fläskfile med potatisgratäng. Jättegott!

Nu ska jag sova iallafall.




Kommentarer
Postat av: Anonym

om du söker på brunettlisa på youtube så får du se :P

2009-03-15 @ 23:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0