Tisdag

I morse vaknade barnen halv sju. Tänk att de inte kan sova när de är lediga.

Linnea var på dagis idag och pojkarna var hos Eva. De skulle shoppa presenter idag. Elvis och jag åkte till stallet och fixade. Red i bommskogen för det åker så mycket timmarbilar på vägen nu när de håller på att avverka. Early skötte sig idag. När jag kom hem hade jag fått mail från Malin om träning så nu ska jag och Early på hoppträning den 14/3. Det blir spännande. Vi har ju aldrig ridit för en tränare någon gång. Hoppas att han sköter sig. P-O har lovat att han ska följa med. Måste ju ha hjälp och hålla i och framförallt med att köra dit och hem.

Nu ska jag gå och laga mat. Köttfärsbiffar med potatis. Mums!

Kommentarer
Postat av: dina fans :P

ohhh brunettlisa

2009-03-04 @ 15:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0