Tidig morgon!

Ja idag blev det en tidig morgon. Klev upp 6.30 för att släppa ut hästarna. Det är så skönt att vara där den tiden på morgonen. Allt är så tyst! Mockade och red på en gång när jag var där. Red Early på plan. Det gick bra i vänster varm men inte i höger. Han hänger sig på tyglarna och nyper fast bettet så det är som att hålla i en betongklump. Blev lite less och gav upp. Tänkte ta en liten runda i skogen istället men på vägen ut till stora vägen så började jag göra skänkelvikningar åt båda hållen och till slut så bara lossnade han. Han gjorde riktigt fina skänkelvikningar åt båda hållen. När jag hade ridit så var klockan bara 10. Riktigt skönt!

P-O var ledig idag så han, barna och Elvis åkte till Å för att grilla och åka pulka. Jag var ensam en liten stund men sedan åkte jag till jobbet. Mycket kunder idag och jag var ensam. Det går ganska bra men det är svårt att ha uppsikt över hela butiken. I dag på morgonen hade någon stulit ett par ridbyxor för 2000:-. De är inte lite fräcka heller. Tur att det inte var när jag var där!

Nu ska jag gå och se på Så ska det låta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0