Snö, snö och åter snö

Vad jag är less på snö!

Det slutar ju inte heller. Bara vräker ju ner. Jag vill ha vår och sol, men det blir väl det någon gång.

Linnea är hemma från dagis idag och jag från jobbet. Linnea är fortfarande inte riktigt pigg. Hon har ingen matlust alls. Ska försöka få i henne någonting till lunch iallafall.

Igår var jag duktig. Klippte klorna och mellan trampdynorna på Elvis. När jag var igång med klippandet så fortsatte jag med att tunna ur pälsen på hela vovven. Allt för att slippa de där förbaskade våteksemen. Får hoppas att han slipper dem nu. 

Tänkte åka till stallet medan Oskar är på träning. Får se om jag orkar rida en liten sväng idag eller om jag väntar med det till imorgon. Får se vad jag orkar. 

Nu ska jag hjälpa Linnea med en film.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0