Onsdag

Ja idag är det kursdag igen. Undra vad Suzanne har hittat på till idag då. Hon skulle ha med sig sin lilla valp idag iallafall. Ska bli roligt att se.

Ska gå ut och träna lite med Elvis om en stund. Den här veckan har det inte blivit så mycket träning som det borde varit. Har haft fullt upp med annat. Vi ska åka upp till Harry en stund före och busa. Då kanske de klarar av att hålla sig i skinnet en stund. Kanske!

Oskar blev hemma både igår och idag från skolan. Hoppas att han blir frisk till fredag så han kan vara med på kuppen. Det skulle ju vara otur om han skulle missa den. Den här vintern har han varit sjuk mycket, envisa förkyldningar som inte vill ge med sig. Han har ingen feber iallafall.

Igår eftermiddag var jag och red Early. Tog en tur i bomskogen. Det var knöligt och svinkallt. När jag kom hem så var det -5 grader. Inte undra på att jag frös om tårna. Idag har jag insläppet så måste förbereda middagen innan kursen så att jag hinner äta innan stallet idag. Jag ska rida med Kicki idag. Det var ett tag sedan Early och Magi var på tur tillsammans. Ska åka och titta om det går att rida vid järnvägen eller om de kör timmerbilar fortfarande. Har inte sett någon på ett tag.

Nu ska vi äta frukost och göra oss iordning så att vi hinner med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0