Magsjuka

Ja det har Linnea och jag haft. Inte roligt. Jag är fortfarande alldeles slut. Hoppas att inte de andra får det nu då.

Har inte skrivit på ett tag för jag har inte orkat. Det har inte hänt så mycket heller.

I tisdags så tränade jag och Eva med vovvarna. Det gick bra. Man blir så peppad när man tränar tillsammans så då går allt mycket bättre.

På onsdagen var det kurs. Gick väl sådär. Det är så svårt att få Elvis att titta på mig när vi ska göra något. Han följer med men ögonkontakten uteblir. Nu blir det kontaktövningar som vi måste träna på.

Torsdagen var ganska full av aktiviteter. Linnea och jag var till Ingela och hälsade på. Åt tårta och surrade lite medan barnen lekte. På kvällen var det både simskola och föräldramöte. P-O åkte till simskolan med Emil och Jag gick på föräldramötet. Rektorn vill flytta 6:orna till Nivrena men det vill inte vi föräldrar. Hoppas att det lönar sig att protestera!

I fredags skjutsade jag barnen på skola och dagis sedan for jag till stallet för att rida. Red på planen och övade lite. Det blev serpentiner, åttor och volter. Early blir riktigt mjuk efter en stund med de övningarna. Var riktigt nöjd. Skyndade mig hem och gjorde mig iordning. På väg till jobbet så köpte jag kraftfoder till Early. Var in på Granngården och där reade de grimmor. 10:- styck så jag köpte tre.
Jag jobbade till 18. När jag kom hem hade Linnea nyss spytt. Ville bara vända i dörren men det går ju inte. Vid 21-tiden började jag spy så det blev inge jobb på lördagen iallafall.

Igår var jag alldeles knäckt. Linnea var ju pigg men inte jag. P-O fick hjälpa mig med stallet. Han är så snäll!

Imorse hade jag utsläppet. Gick bra men jag blev helt slut av det. Åkte hem och la mig igen när jag var klar. Early fick vara naken idag. Det är ju så varmt.

Nu ska jag bädda rent i alla sängar. Kan ju behövas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0