Jobbat idag

Idag har jag jobbat mellan 10-14. Ganska lagom pass. Det var mycket att göra hela tiden då de håller på att ändra om hela butiken. Oskar och Emil var hemma en stund själva men sedan var de med P-O på hans jobb ett tag. Sedan skjutsade de iväg farmor och farfar till Midlanda. De ska åka till Kanarieöarna en vecka. Lyllosarna! Hoppas de får bra väder. När jag slutade jobba så hämtade jag Linnea på dagis. Hon var trött idag. Hoppas hon inte håller på och bli sjuk. När vi kom hem kom faster Bitta och hälsade på. Hon åt middag med oss och sedan följde hon med till Early och hälsade på honom. Han fick vila idag. Har inte tid att rida idag. P-O kör ju hockeybussen ikväll så då blir det ju stressigt.

Igår skulle det ha varit kurs med Elvis men den vart inställd. Eva och jag var duktiga ändå för vi åkte ut till klubben och tränade själva. Det går mycket bättre när man är där än hemma. Precis som om de skärper till sig när man är där. Hemma är ju Elvis så yrsig, men där lyssnar han faktiskt.

P-O fyllde år igår. Hela 33 år. Han fick nya däck till motorcyckeln, men han får beställa dem själv. Snällt va! Jag kan ingenting om sådanna saker så det  är säkrast att han fixar det själv.

Imorgon har jag utsläppet i stallet så då får man kliva upp tidigt. Ska rida på samma gång så att allt är färdigt. Jobbar ju från 13-18 så då kommer jag inte orka göra något efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0