Cup-helgen avklarad

Ja då var denna helg äntligen slut. Vi har varit på NSK hela helgen och hjälpt till. Barnen var jätteduktiga och slutade på fjärde plats av sju lag. Två vinster, två oavgjorda och två förluster. Så bra som de har spelat i helgen har de inte gjort på hela vintern. Fin avslutning! Oskar var helt slut efter alla matcher.

Linnea och Emil har varit utleasade lite överallt. Först farmor och farfar, sedan kusinerna.

Elvis var hos Bitta och Ola. På lördagen var de och hämtade deras nya vovve. En schäfertik som de ska vara som fodervärd åt. Försvaret ska ta valpar på henne och sedan blir hon deras. Elvis tyckte att hon var jobbig. Han bara morrade åt henne hela tiden. Hon ville bara busa och han ville sova. Det trodde jag inte om honom. Han som är så feg. Det kanske går bättre om de får vara ute och busa.

Early har fått vila sedan i fredags. Då fick han ett ordentligt pass i ridhuset. Antonia och jag red dit för att träna dressyr, men vi hoppade istället. Det gick bra ända tills jag började tveka. Då slutade Early och hoppa. Jag blir så sur på mig själv. Varför kan man inte vara lika oräd som när man var yngre!

Nu måste jag hoppa in i duschen. Börjar ju jobba snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0