Äntligen fredag!

Den här veckan har gått så fort. Helt plötsligt är det fredag igen. Imorgon ska jag åka och träna med Early i Kunsnäs. det ska bli spännande.

Jag har inte haft tid att skriva på flera dagar för det har varit lite mycket. I onsdags var det kurs med Elvis. Det gick bra. Han blir mycket lydigare när vi åker till klubben. Precis som att han fattar vad vi ska göra. Vi fick prova på apportbocken, se på en lydnadsfilm och träna inkallning. Elvis fixade allting. Sedan fick jag skynda mig hem för kl 16 skulle Oskar vara på träningen och kl17 skulle jag vara i ridhuset med Early. Blev lite stressigt men det gick. Tränade skänkelvikningar och volter med Early. Det går bättre och bättre för varje gång vi är där. Kom inte hem förrän vid 20-tiden.

Igår jobbade jag och sedan en snabbis till stallet för att mocka och fixa mat och sedan till badhuset med barnen. De badade och P-O och jag satt och tittade.

Nu måste jag skynda mig för jag ska jobba idag. Börjat 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0