Nu var det länge sedan

Det har varit lite mycket på sistonne så jag har inte hunnit blogga på riktigt länge. Jag är så trött på att vara trött men det hjälper inte att jag är trött för jag kan inte sova ändå. Vet inte varför jag sover så dåligt men det är precis som om jag sover fast jag hör allt runtomkring så det blir ingen bra sömn. Det lär väl bli bättre framöver hoppas jag.

Barnen har haft påsklov och varit lediga men jag och P-O har jobbat. Nu är det vardag igen med skola och dagis. Jag jobbar hela den här veckan fast inte så många timmar åt gången. På lördag börjar rean i butiken så då lär det bli mycket folk.

Early rids ca 5 dagar i veckan mest i skogen men nu har ridplanen tinat fram så nu ska vi ta minst ett pass i veckan där. Jag fick vidga sadeln för han bygger muskler och breddar sig ganska mycket just nu.

Elvis är lika yr som förut men han har slutat rymma iallafall. Nu kan vi prommenera i skogen igen. Nästan all snö har tinat bort. Snart är det sommar.

Igår när jag var ut och red så var det någon som grillade. Det luktar ju så gott. Vi måste ta fram grillen vi också.

Nu måste jag göra mig iordning för jag ska jobba kl 14.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0