Dålig uppdatering

Jag har väldigt lite ork just nu så det blir inte mycket skrivit här. Det är hemskt att vara så trött att man inte orkar. Jag är lika trött när jag vaknar på morgonen som när jag går och lägger mig. Tur att det är röd dag på fredag. Jag ska jobba idag. Börjar kl 10, imorgon får jag iallafall sovmorgon. Då börjar jag kl 14. Det ska bli skönt.

Var och red Early igår. Vi hoppade studs och han var jätteduktig. Inga höga hinder men det är ju bra träning för honom att måsta hålla reda på fötterna. Efteråt så fick han duscha och gå ut i solen. Det första han gör är att rulla sig så nu ser han ut som en lerkaka. Ser inte fram emot att borsta honom idag.

Nu måste jag skynda mig så att jag kommer till jobbet i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0